štvrtok 11. decembra 2014

Cesnak ozdobný

Okrasný cesnak je výrazný prvok v každej záhrade. No o jeho krásu sa treba aj starať. Prečítajte si zásady, ktoré je treba pri jeho pestovaní . Aj takto by sa dali charakterizovať zástupcovia rodu cesnak , do ktorého patrí až tristo druhov. Niektoré používame ako zeleninu, minimálne .

Na výstave som si kúpila rôzne druhy okrasného cesnaku. V minulosti som sa už pokúšala túto rastlinu pestovať, no neúspešne. Návod ako pestovať cesnak : Výsadbu vykonávame začiatkom jesene od septembra do októbra alebo je možné vysádzať na jar.


Ideálne do hĺbky - cm. Názov je odvodený od keltského slova „all“, čo znamená pálivý, akým aj cesnak je. Existuje až okolo 5druhov cesnakov od nízkych odrôd . Exkluzívny cesnak s najväčšími gigantickými fialovými kvetmi. Cesnak obrovský Gladiator má kvety veľkosti .

Dobrý deň, prosím vás o radu, som pestovateľ začiatočník, kúpila som si cibuľky okrasného cesnaku purple sensation a neviem, či pri . Tento ozdobný cesnak vnáša do záhrady nádych výnimočnosti. Dorastá do výšky sto až stopäťdesiat centimetrov a patrí medzi najmohutnejšie cibuľové rastliny. Patrí medzi cibuľové rastliny. Väčšina cibuľovín a hľúz odolných voči zime môže zostať v zemi niekoľko rokov. Podmienkou však je, že trpezlivo počkáme na zažltnutie olistenia, čím dáme . Tento nádherný keramický kvetináč s rozkvitnutou kvetinou Alliuokrasný cesnak upúta pozornosť okoloidúcich na Váš parapet alebo jemne dozdobí stred.


Chcel by som poprosiť o radu. Kúpil som na jeseň cesnak paličiak,názov neviem. Mám dnes z neho semiačko viď. Zadarmo pre komerčné využitie. Tapety na stenu - PxHere.


Z jesennej výsadby- ozdobný cesnak. Výbor ZO Orišky oznamuje svojím členom, . Vynikne na každom mieste, Kvety sú na viac ako metrových . Ozdobný cesnak - kráásny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky