streda 15. novembra 2017

Irsky chlieb

Na internete je viac chlebov označených ako Írsky chlieb. Ide o nekysnutý chlieb bez droždia alebo kvásku, ktorý sa ľahko a rýchlo pripraví. Tesne pred Vianocami mi kamarát poslal recept na takzvaný Írsky chlieb (niekde ho volajú sódový). Pre mňa to bola úplná novinka.


Preto som sa rozhodla vyskúšať recept na Írsky chlieb , ktorý je známy svojou jednoduchou a rýchlou prípravou (namiesto kvásku sa používa soda bikarbona). Skvelý chutný chlebík bez E-čok a prídavných látok vhodný pre histaminikov.

Nájdete ho aj pod názvom Írsky chlieb. Je tu veľa receptov na chlebík, ja pridávam pre seba a svojich priateľov veľmi jednoduchý recept na írsky chlieb , ktorý som si veľmi obľúbila, . Tradične sa vraj pečie na ohni z rašeliny v . Videorecept na Írsky clieb vhodný pre. Histamínová intolerancia.


Chlieb je však chlieb , vyrástli sme na ňom. Preto, keď som nedávno zbadala recept na írsky sódový chlebík, okamžite som to musela vyskúšať. Ke kypření se použije soda bicarbona a těsto se jen zlehka promíchá vidličkou, celá . Slovenské jedlá a medzinárodná .

Pretože máme pre vás skvelý recept na domáci Írsky chlieb. Recepty pre chutný život. Podarilo sa nám totiž získať jeden vynikajúci recept na RÝCHLY a CHUTNÝ chlieb!


Stačí otevřít a budeš v obraze. Okrem rýchlej prípravy sa mi ňom najviac . Tento chlieb si vás získa. Je jednoduchý, chutný, výživný a zostane dlho čerstvý. Nie je v ňom droždie, preto . Uložte špaldový írsky chlieb do . Vrámci dcérinej histaminovej intolerancie začínam s ďalším kolom experimentovania. Jogurtom si nie som istá, je to aj individuálne, ale chlieb je aspoň bez . Nejlepší je ještě trochu teplý!


Ak vyskúšate domáci Írsky chlebík, zaručene si ho obľúbite. Pripravíte ho bez miesenia, kvasenia a bez špeciálneho náčinia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky