utorok 18. septembra 2018

Zapachajuca pracka

Vzdy ked doperiem, tak otvaram aj suflik na prasok, aj dvierka nechavam pootvorene, ale stale mi pracka. Zienky, neviete mi niektora poradit, co robit, ked mi zapacha pracka ? Mam ju asi 5-rokov, nic jej nie je, funguje perfektne, len velmi z nej pachne. Ocot dokáže odstrániť príčinu zápachu a udržať práčku čistú.


Pridanie tejto suroviny do každého prania vás ušetrí od nutnosti opätovne prať zapáchajúce prádlo. Vyprali ste bielizeň, ale namiesto príjemnej sviežej vône sa z nej šíri nevábny zatuchnutý zápach?

Takto ju zbavíte zápachu! Keď vyberáme opratú bielizeň z práčky , zvyčajne je všetko čisté a nasiaknuté vôňou z aviváže. Ak si však nedáme pozor, po čase sa môže do . To je celkom bežná vec, že sa ? Práčka je dnes neodmysliteľnou súčasťou každej domácnosti. Zastáva dôležitú funkciu a šetrí veľa času. Tak, ako sa staráme o iné spotrebiče, . Vás poprosiť, mám whirlpool práčku , a nenormálny zápach v bubne aj veci čo vyperiem tak smrdia, čo mám robit?


Očista a zároveň aj údržba prádla je prioritou určite všetkých z vás.

Vyperiete bielizeň z automatickej práčky a keď ho idete vyvesiť zistíte, že nepríjemne páchne. Ako keby ste prádlo nechali celý deň zatvorené v bubne. Máte doma umývačku riadu či práčku , ktorá po otvorení vždy smrdí?


Proti tomuto problému sa dá veľmi jednoducho bojovať, len musíte vedieť . Uz dlhsie rozmyslam, ako odstranit divny zapach z automatickej pracky (rocna), dnes som nasla na internete taketo rady: - vliat do bubna . Výrobky › Prístroje V pamäti Nasypte pomocou nádobky s vyznacenou mierkou do zásobníka na prací prášok 1gramov (asi 1ml) prípravku HG cistic na zapáchajúce prácky. Zatímco většinou věšíte jakžtakž vonící prádlo, čas od času z pračky vytáhnete oblečení, které je cítit zatuchlinou? Možných důvodů a řešení je . V pamäti Podobné Preložiť túto stránku Vzdavajúc hold -nému zázraku, napadlo ma niečo, čo by Vám zľahčilo život. Mnohé z Vás určite zacítili pri svojej pračke čudný, neprijemný zápach.


Zapáchajúce a stvrdnuté uteráky už neriešiTento nápad som odkukala od tety v Rakúsku, takú bielizeň a čistú práčku som nemala roky! Na vine môže byť aj špinavá práčka , v ktorej sa usídlili plesne. Tak sušení zdar, ať jste .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky